Sevcan Kahramanmaraş

Sevcan Kahramanmaraş

Slm beyler ben Sevcan Kahramanmaraş iline yeni taşındım burda kendime ufak bir daire tuttum,Olgun zengin dul bayanım,Jigolo kiralamak amaçlı bende buradayım.Hizmet almak isterim şu sebeple bu ili tanımıyorum bildiğim görüştüğüm biri yok çevrem yok kısacası o yüzden bende bu siteye üye olup kayıt yaptırdım.Sizler partnerleriniz ile kimi süre gezer tozar, eğlenir ilişkiye girer onları mutlu eder ve sonunda iyi bir ücret kazanırlar.Bu işi yapmanız için bir siteye kayıt olmanız gereklidir.

Kahramanmaraşlı jigololar arasın.Sizlerde istiyorsanız benimle ilişki yaşamak sizlere açığım umut ederim beni doyum edebilecek kaliteli seçkin beyler bana dönüş yaparlar cinsel anlamda beni memnun ederler diye umuyorum,vereceğim ücret sizi memnun edecektir bu yüzden beni tanımalısın…

Related Posts

114 Comments

    1. yakınız birbirimize ara inan ki altımdan kaçarsınız o kadar yani sert yapıyorum bunu 21 Yaşındayım

  1. Ben sizi değil siz beni tatmin edemezsiniz ben sizi bulutların üstünde gezdiririm inmek için yalvarirsin ara ve hazırlan

  2. Merhaba adım şükrü gebze kocaelinde yaşıyorum seyahat engelim yok sizi cinsel anlamda mumnun edebileceģimden hiç şüpheniz olmasın numaramı verim ordan görüşelim

  3. kısaca sevcan hanım a Allah beni seks yapsın dıye yaratmıs sızle gotrusmek lazım beden dılınden cok ıyı anlarım sız ıstemedıkce sızı sıkmem ama yalarım her yanınızı basta amınızı suyunu ıcerım ınlersınız sık benı dıye yalnız ıcınıze bosalırım cunku erkek bosalırke cok zevk duyar gerısı tel de anlatırım hemen ara tel 24 saat acık hemen bilet alır gelırım marasa kapıda sevısmeye vbaslarız sert porno şzleyelim tatbık edelim

  4. Sevcan hn ben Ali. Sizinle tanışmak istiyorum. Lütfen bende sexe aç bir erkegim. Şimdi arayın konuşalım

  5. aradığın takdir de konuşa bileceğin paylaşa bileceğin güzel bi genç benekliyle seni

  6. ben istanbul da oturuyorum 45yaş ve 50 yaş arası bayan arkadaşlar arıyorum benimle dost hayatı yaşayacak başka birilerini aramayacak onunda ihtiyacı benimde ihtiyacı olacak bir bayan arkadaş arıyorum ararsa telden buluşma yerimizi ayarlar görüşürüz

  7. Sevcan hanım 21 yaşında 1.80 buyunda atletik vücutlu buğday tenliyim olgunlara İlgim var tanışmak isterseniz buyrun önce tanışalım sonra isteğinizi karşılayalım

  8. Meraba yabancim 28 yasindaim coh yei sek yapanim boy 1.85 penis 20sm whatsap yolunan

  9. Merhaba nasılsın o kadar çok yazan var ki ve saçma saçma yazılar. İstersen buradayım

  10. Birazcık abazalığı bırakında elit olun bu ne böyle yok seks için doğdum yazmış adam bayanın profilinde
    Elit erkekler diyo sizde bu abazalık varken sizi travesti aramaz size para vermesine gerek yok siz ücretsizde yaparsınız
    Azcık neşekatli olun odun gibi gel burdayım ara olurmu

  11. Merhaba sevcan ben volkan adanada ikamet ediyorum fitness antrenoruyum 178 boyundayim

  12. Elit biri olarak yazıyorum düşünürseniz hazırım abaza değilim yaşamak ısterseniz

  13. merhaba fıstıklar ben yaşar esmer 1 76 boy 74 kilo sizleri memnun bırakacak biriyim

  14. Dilerseniz istedğiniz üzere Ortak bir mevkide bulaşabiliriz. 2 senelik jigololuk yapıyorum sevcan hanım.

  15. Merhaba ben berna.32 yaşında oldukça güzel bir kadinim.anadolu yakasında yasiyorum.

    1. Numaranızı atarmısınız görüşelim bende 27 yaşındayım yada WhatsApp dan yaz bana

  16. merhaba sevcan hanım bende maraş lıyım 26 yaşındayım anışmaka isterseniz arayın

  17. merhaba beni tanımak için beni yaşaman lazım. fazla lafa gerek yok.
    Mersinde yasıyorum seyahat engelim yok.

  18. sevcan hanım 21 yaşında koyu kahve gözlü kahverengi saçlı 1.71 boyunda bir erkeğim askerden yen geldim işinize yararım herhalde

  19. ben de kahramanNaraşlıyım 21 yaş 1.80 boy 70 kilo sporcuyum hızlıyım anlaştımız taktirde olur :

  20. 30 yıldır burda yaşıyorum doğup büyüdüğüm şehir isim gereği sokakları karış karış bilirim marasin en buyuk avm sinde ustayim ararsanız

  21. Selam sevcan seni mutlu edebilecek biriyim cilqinim seks manyagim her turlu muamule yapiyorum

  22. Sevcan hanım size istediğiniz zevki vermeye hazırım fetişten hoşlanırım arayın bni

  23. Merhaba sevcan hanım plaka 01 herkes gibi aynı cümleleri kullanmak bana mantıklı gelmiyor istekkerimizin ortak olduğunu söyleyebilirim cevabınızı bekliyorum.

  24. Slm sevcan hanım ben istanbulda yasiyorum fakat seyehat engelim yok sizide begendim tanismak istermisiniz

  25. Merhaba Sevcan hanım ben Gökhan muğla/fethiyedeyim 28 yaşındayım seyehat engelim yok görüşmek isterseniz

  26. Isparta lı değilim k.maraşlıyım normalde ama ıspartadayım şuan çocukluğumdan beri bende olan üstü şey var oda 1 2 saate kadar zor boşalmak var bayanları çıldırtacak kişiyim karşımdaki bayana o zevki tatdırrım ama ne fayda çok inler inler ama zevkinide vermesini iyi bilirim…GİZLİLİK ŞARTTIR

  27. merhaba sevcan hanım ben senin önce paran degil önce seni mutlu etmek ıstıyorum sonra hep senin erkegın olmak istiyorum yasım 34 kocaelıde yasıyorum guvenılır samımı ıstıyorsan

  28. Merhaba sevcan hanım bende kahramanmaraş ta oturuyorum görüşmek isterseniz inanın pişman olmazsınız

  29. Merhaba ben hakan 180 boyunda 80 kilo kaslı seks ve fantazide sınır tanımayan hayatı dolu dolu yaşayan ateşli bir erkeğim.seksi bir bayan arıyorum. Her şey anlatılmaz yaşanır.Bir telefon kadar yakınım pişman olmazsınız.

  30. Mrb Sevcan bugün maraştayım istersen görüşelim üçret önemli değil memnun kalırsın

  31. Merhabalar Ben Serkan 24 yaşında 1.76 boyunda kumral hayatı dolu dolu yaşamayı seven gizliliğe önem veren istediklerinizi karşılayabilecek biriyim temizliğe önem veririm çok dolu ve ateşleyim Gaziantep ye yaşıyorum bekar yanlız yaşıyorum aracımda var maraşada gelebilirim zaman farketmez istediğiniz zaman

  32. Sevcan hanım bende Kahramanmaraşlıyım yaşım 23. Size uygun bir partner olmak isterim. İstediğinin fazlası var bende. Ve sizinle konuşmak tanışmak isterim.

  33. mrb canim bende antepte oturuyorum seni tatmin ederim tam dersen gelirim aramiz bi saat sadece bana ulas lutfen

  34. merhaba sevcan hanım ben Mustafa kahramanmaraş da yaşıyorum ve cansel ilişkide tercübeliyim sizi tatmin etmek istiyorum

  35. Merhaba ben hakan 32 yaşında 180 boyunda 70 kilo kaslı seks ve fantazide sınır tanımayan hayatı dolu dolu yaşayan ateşli bir erkeğim.seksi bir bayan arıyorum. Zengin dul bayanlar doktor öğretmen öğrenci hemşire memur özel sektör çalışan güzel bayanlar bulutlar üzerinde uçurmasını bilen karşılıklı güven pişman olmazsınız bir telefon kadar yakınım

  36. Selam sevcan kahramanmaras….
    ben mustafa erkan.izmirden
    50 yadindayim
    175 boyunda.
    75 kiloyum bugday tenliyim aktifim
    bakimliyim
    izmir disinada seyehat ederim
    pisman olmuyacaginiz bir beraberlik olur taymin olursunuz

  37. Selam Bn Eskişehir den yazıyorum. Eğer dediklerinizde ciddiyseniz ki aradığınız vakit belli olur. Her türlü memnun ederim. Yeter ki siz ewet diyin.

  38. Bu ne lan bi karı onlarca yorum hadi dogru oldugunu kanıtla be hatun bana hepsi seninle birlikte olmak istiyor ben ise gercek pldugundan bile şüpeliyim

  39. Sizin o elit dediğiniz mekanlarda içtiğiniz içecekler benim elimden gelip geçiyor kısaca ben yapıyorum zaten oralarda takılmak artık zevk vermiyor bana 😉 🙂

  40. merhaba ben bursadan yaziyorum benim icin önce sex sonra para evet derseniz kizli bir sekilde gorselim guven cok önemli benim icinde buyurun ulasin

  41. Ben şanliurfadayim ama maraşa gelebilirim emin ol ki bebegim seni son derece memnun edicem

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir